سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آموزش دانش کفّاره گناهان بزرگ است [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
یکشنبه 96 اسفند 13 , ساعت 10:38 صبح

مصارف کفپوش ترموود

ترموودها در جاهای مختلفی قایل استفاده هستند و کاربرد های مختلفی دارند..

همچنین این نوع چوب ها و سایر مصنوعات تولید شده از این چوب برای جاهای خیلی بزرگ و خاص نیز استفاده می شوند.

در ادامه ی این بند شما را با مبحث کارآمد بودن کفپوش ترموودی و موارد مصرف آنها آشنا می کنیم. همانطور که می دانید مهندسین و معماران از نوع چوب ها به دلیل کیفیت بالا ، مقاومت بسیار زیاد در برابر آب و تغییرات جوی بسیار راضی هستند.

سایر پیمانکاران هم نظراتی مانند جیم درباره ی کیفیت چوب های برش داده داشتند.برای مثال دو سال گذشته روساریو از ترموود برای ساخت کف کشی ها استفاده کرد.

وی نیز مانند سایر سازندگان در ابتدای ساخت کف ها مردود بودولی با توجه به خواسته ی مشتریان چاره ای جز تجربه ی این ساخت نداشت.به نظر تصمیم جالبی بود.

مدت ها پس از ساخت کف ها ساختار آن را بررسی کرد و متوجه شد هیچ گونه جابه جایی در چوب ها به وجود نیامده است.اوگفت بیشتر انواع چوب ها درپیوند 45 درجه از هم جدا می شوند ولی در چوب ترمو چنین چیزی مشاهده نشد.

استفاده از ترموود زبان گنجشک بسیار آسانتر از چوب ipe بود .در این چوب قبل ازنصب چوب ها باید سوراخ کاری هایی در سطح آن به وجود آورد.

هم چنین برش این چوب ها به سبب عدم وجود صمغ و شکر بسیار آسان بوده وسطح تیغه های چاقو تمیز باقی می ماند.به سبب اینکه چوب خارج شده از کوره سی درصد روشن تر است ،استفاده از آن بسیار آسان است.

کفپوش ترموود

مزایای کفپوش تولیدشده از ترمووود

برای رضایتمندی کامل از محصول بهتر است شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید.برای مثال چوب ترمو به سرعت رنگ (خاکستری )می بازند. .

“رنگ کاج زرد شمالی در آغاز قهوهای مایل به طلایی است .رنگ چوب زبان گنجشک قهوه ای تیزه مایل به شکلاتی است که پس از گذشت سه ماه هر دو تغییر رنگ می دهند.”

برخی این مساله را برخلاف قراردارهای معامله می دانند.مایک سازنده ی 750متر مربعی کف کشی از جنس کاج زردحرارت دیده ی شمالی گفت :”تمامی چوب ها در نهایت تغییر رنگ می دهند.”

اما وی براین عقیده بود بر محصولی که وی تولید کرده بودهیچ گونه روغن و یا پردازشی قبل از نصب صورت نگرفته بود ،تنها بعد از نصب چوب ترمو مقداری روغن بر سطح چوب مالیده شده بنابراین با توجه به هزینه ی صورت گرفته بر روی محصول انتظار دوام بیش تری از آن است.

چوب نمای ساختمان

رنگ ترموود



لیست کل یادداشت های این وبلاگ